Verdens første intelligente universelle in-line terminator. Terminerer dit NMEA 2000-netværk – uanset om en han- eller hunforbindelse er påkrævet – og brug TER-U's smarte funktionalitet til nemt at fejlfinde eventuelle strøm- eller spændingsproblemer på din NMEA 2000-bus.
TER-U kan monteres direkte i enden af dit netværk eller bruges som en in-line terminator på vanskeligt tilgængelige steder.
Produkt Information:
Fungerer som en intelligent diagnostisk Terminator
- Giver øjeblikkelig feedback ved brug af LED med hensyn til tilstanden af NMEA 2000-bussen. Gør det hurtigt og nemt at tjekke netværket.
In-Line Terminantor
- Intet behov for et "T"-stykke, når en NMEA 2000-enhed skal betjenes i slutningen af et netværkssegment. Giver mulighed for enkel installation i kompakte områder såsom mastehoveder.
Universal Terminator
- Kan bruges som hun-, han- eller in-line terminator. Ved kun at bruge den ene ende kan den universelle terminator gøre alt, hvad du behøver - den eneste terminator, der kræves til ethvert værktøjssæt.
Indbygget spændingsovervågning med høj nøjagtighed
- LED'en viser grønt, når strømmen er tilsluttet og har den korrekte polaritet. Den vil lyse rødt, hvis busspændingen falder til under minimum 9 volt. Meget enkel statuskontrol med et blik.
Leveres med afdækningshætter
- Forsegler den ubrugte ende, når terminatoren ikke bruges som en in-line enhed. Hvis den kun bruges i den ene ende, stopper den fugt, der påvirker de elektriske kredsløb.
Robust, flammehæmmende støbt hus
- Holdbart design, høj (UL94 V-0) brændbarhedsvurdering og vandtæt til IP67. Velegnet til våde og barske maritime miljøer.
Metal koblingsmøtrikker
- Feltprøvet holdbar forniklet messing M12 skrueforbindelse. Pålidelige, langtidsholdbare forbindelser.
TER-U fungerer som en intelligent diagnostisk terminator, der giver øjeblikkelig feedback om tilstanden af NMEA 2000-bussen ombord. Det er også en universel terminator, der kan bruges som en in-line terminator eller som enten en mandlig eller kvindelig terminator, da den leveres med lukkehætter.
Den har indbygget spændingsovervågningskredsløb med høj nøjagtighed, som kontinuerligt overvåger busspændingen og vil tænde dens interne LED'er, når den registrerer, at busspændingen har den korrekte polaritet. Hvis den registrerer, at spændingen er inden for det mindst nødvendige område, vil den straks indikere 'GRØN', hvilket giver kontinuerlig værdifuld feedback om bussens tilstand.
Hvis spændingen falder til under det krævede minimumsniveau på 9,0V, vil LED'erne lyse 'RØDT', hvilket viser, at der er et potentielt problem med NMEA 2000-busstrømmen. På samme måde, hvis LED'erne slet ikke lyser, ville dette indikere, at der ikke var strøm, eller at polariteten var forkert.